kolmapäev, 29. jaanuar 2014

Parim plaan üldse

Mina olen Jaana või kui ma just Jaana ei ole, siis olen ma Jaanika. Kõik oleneb sellest, kumb meist just parajasti omab aega ja tahtmist järgmine postitus teha.
Me elame Viljandis ja lisaks sellele, et meil mõlemal on laps ja et me mõlemad õpime TÜVKA's on meil veel (vähemalt) üks ühine huvi: HEA TOIT!

Üliõpilase ja lapsevanemana ei ole just eriti lihtne mööda maailma põnevaid maitseid jahtima minna. Seega võtsime vastu otsuse, tuua maailm endale koju kätte.

Iga kuu vähemalt korra korraldab keegi meist (loodetavasti leiame veel liitlasi) õhtusöögi, kus pakub loosi teel saadud riigi/regiooni toite. Lisaks toidule, mis muide ei pea olema ilmatuma uhke, vaid lihtsalt teemakohane, tuleb võõrustajal varustada end vahvate faktidega antud riigi/regiooni kohta, mida õhtu jooksul külalistega jagada. Võib juhtuda, et me saame kõik veel natuke targemakski.

Külaliste kohustus on tulla heas tujus ja võtta kaasa teemakohane jook, sest võõrustaja kohustuste alla kuulub ainult alkovaba jook (maitsevesi kõlab hästi; omal soovil võib ka võõrustaja nt veini osta). Samuti on igal õhtusöögil väike annetustekast, kuhu saab võõrustajale teha soovikohases vääringus annetuse toidu eest.

Uus võõrustaja valitakse õhtu jooksul ja temal on ka au loosida endale uus riik/regioon.

Õhtusöögid hakkavad toimuma loodetavasti vähemalt korra kuus ja kui me nüüd ikka eriti tublid oleme, siis tekivad siia iga õhtu kohta mõned pildid, retseptid ja toredad tähelepanekud.

Peagi teeme esimese loosimise ja selgub, kuhu me esmalt "reisime".

2 kommentaari:

  1. best plan ever! tulge mulle ka külla!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Teades kui hästi sa süüa teed, siis ma ütlen kohe "jah, me tuleme" :) Kohe kui õues läheb tibakese soojemaks oleme platsis. :)

      Kustuta